Urządzenie zostało zamontowane na kanale przejazdowym, co wymagało uwzględnienia obciążeń, jakim jest poddawana podczas przejazdu pojazdów. Obrotnicę zainstalowano bezpośrednio w fundamencie wgłębnym poniżej szyn jezdnych na torz, szyny obrotnicy umieszczono na poziomie szyn dochodzących. Stół obrotnicy przetacza się po kołach zamontowanych do podłoża. Prezentowane urządzenie stanowi przykład specjalnego rozwiązania technicznego, zaprojektowanego i wykonanego pod jednostkowe uwarunkowania.
Zastosowanie:
Urządzenie służy do zmiany kierunku jazdy pojazdów szynowych (w tym przypadku wózków tramwajowych) na terenie zajezdni tramwajowej.
Dopuszczalne obciążenie robocze przy przejeździe pojazdu szynowego
15 000 kg
zgodnie z wymaganiami
Dopuszczalne obciążenie robocze w trakcie obrotu obrotnicy
10 000 mm
zgodnie z wymaganiami
Dopuszczalne obciążenie robocze przy przejeżdzie pojazdów drogowych
5 000 kg
zgodnie z wymaganiami
Zakres obrotu
360°
zgodnie z wymaganiami
Napęd
ręczny
zgodnie z wymaganiami
Przeznaczenie
zmiana kierunku jazdy pojazdów szynowych
zgodnie z wymaganiami
Nr katalogowy
GD152018
-
 
Obrotnica wózków tramwajowych
Urządzenie zostało zamontowane na kanale przejazdowym, co wymagało uwzględnienia obciążeń, jakim jest poddawana podczas przejazdu pojazdów. Obrotnicę zainstalowano bezpośrednio w fundamencie wgłębnym poniżej szyn jezdnych na torz, szyny obrotnicy umieszczono na poziomie szyn dochodzących. Stół obrotnicy przetacza się po kołach zamontowanych do podłoża. Prezentowane urządzenie stanowi przykład specjalnego rozwiązania technicznego, zaprojektowanego i wykonanego pod jednostkowe uwarunkowania.
Zastosowanie:
Urządzenie służy do zmiany kierunku jazdy pojazdów szynowych (w tym przypadku wózków tramwajowych) na terenie zajezdni tramwajowej.
Opis techniczny:
Parametry mogą być każdorazowo dostosowane do potrzeb użytkownika.
Urządzenie zostało zamontowane na kanale przejazdowym, co wymagało uwzględnienia obciążeń, jakim jest poddawana podczas przejazdu pojazdów. Obrotnicę zainstalowano bezpośrednio w fundamencie wgłębnym poniżej szyn jezdnych na torz, szyny obrotnicy umieszczono na poziomie szyn dochodzących. Stół obrotnicy przetacza się po kołach zamontowanych do podłoża. Prezentowane urządzenie stanowi przykład specjalnego rozwiązania technicznego, zaprojektowanego i wykonanego pod jednostkowe uwarunkowania. Zastosowanie:Urządzenie służy do zmiany kierunku jazdy pojazdów szynowych (w tym przypadku wózków tramwajowych) na terenie zajezdni tramwajowej.Opis techniczny: Parametry mogą być każdorazowo dostosowane do potrzeb użytkownika.