Hak
  • Obrotnica wózków tramwajowych
  • Obrotnica wózków tramwajowych

Obrotnica wózków tramwajowych

Urządzenie zostało zamontowane na kanale przejazdowym, co wymagało uwzględnienia obciążeń, jakim jest poddawana podczas przejazdu pojazdów. Obrotnicę zainstalowano bezpośrednio w fundamencie wgłębnym poniżej szyn jezdnych na torz, szyny obrotnicy umieszczono na poziomie szyn dochodzących. Stół obrotnicy przetacza się po kołach zamontowanych do podłoża. Prezentowane urządzenie stanowi przykład specjalnego rozwiązania technicznego, zaprojektowanego i wykonanego pod jednostkowe uwarunkowania.

Zastosowanie:

  • Urządzenie służy do zmiany kierunku jazdy pojazdów szynowych (w tym przypadku wózków tramwajowych) na terenie zajezdni tramwajowej.
Zapytaj o produkt

Parametr

*Zdjęcie

Zakres

Dopuszczalne obciążenie robocze przy przejeździe pojazdu szynowego 15 000 kg zgodnie z wymaganiami
Dopuszczalne obciążenie robocze w trakcie obrotu obrotnicy 10 000 mm zgodnie z wymaganiami
Dopuszczalne obciążenie robocze przy przejeżdzie pojazdów drogowych 5 000 kg zgodnie z wymaganiami
Zakres obrotu 360° zgodnie z wymaganiami 
Napęd ręczny zgodnie z wymaganiami
Przeznaczenie zmiana kierunku jazdy pojazdów szynowych zgodnie z wymaganiami
Nr katalogowy GD152018 -

 

Obrotnica wózków tramwajowych

Urządzenie zostało zamontowane na kanale przejazdowym, co wymagało uwzględnienia obciążeń, jakim jest poddawana podczas przejazdu pojazdów. Obrotnicę zainstalowano bezpośrednio w fundamencie wgłębnym poniżej szyn jezdnych na torz, szyny obrotnicy umieszczono na poziomie szyn dochodzących. Stół obrotnicy przetacza się po kołach zamontowanych do podłoża. Prezentowane urządzenie stanowi przykład specjalnego rozwiązania technicznego, zaprojektowanego i wykonanego pod jednostkowe uwarunkowania.

Zastosowanie:

  • Urządzenie służy do zmiany kierunku jazdy pojazdów szynowych (w tym przypadku wózków tramwajowych) na terenie zajezdni tramwajowej.

Opis techniczny:

  • Parametry mogą być każdorazowo dostosowane do potrzeb użytkownika.


Urządzenie zostało zamontowane na kanale przejazdowym, co wymagało uwzględnienia obciążeń, jakim jest poddawana podczas przejazdu pojazdów. Obrotnicę zainstalowano bezpośrednio w fundamencie wgłębnym poniżej szyn jezdnych na torz, szyny obrotnicy umieszczono na poziomie szyn dochodzących. Stół obrotnicy przetacza się po kołach zamontowanych do podłoża. Prezentowane urządzenie stanowi przykład specjalnego rozwiązania technicznego, zaprojektowanego i wykonanego pod jednostkowe uwarunkowania.
Zastosowanie:Urządzenie służy do zmiany kierunku jazdy pojazdów szynowych (w tym przypadku wózków tramwajowych) na terenie zajezdni tramwajowej.Opis techniczny: Parametry mogą być każdorazowo dostosowane do potrzeb użytkownika.

Wyślij zapytanie ofertowe

Sprawdź również

Obrotnica kolejowa
Suwnica przeładunkowa w terminalu
Obrotnica wózków tramwajowych
Natorowa wiata fitosanitarna
Trawersa do transportu i montażu szyn kolejowych
Żurawie do montażu szyn kolejowych

Zapisz się do newslettera