Wciągnik linowy elektryczny przejezdny STANDARD EM-3 - 4 linowy udźwig 3,2t
Elektryczne wciągniki linowe przejezdne EM3 przeznaczone są do podnoszenia, opuszczania oraz poziomego przemieszczania ładunków.
Wciągniki te są montowane z komponentów i podzespołów od renomowanych europejskich producentów, co gwarantuje ich niezawodność i wysoką jakość. Charakteryzują się nowoczesną konstrukcją, spełniają wysokie standardy bezpieczeństwa, a ich koszt pozostaje konkurencyjny. Solidna i wytrzymała budowa wciągników pozwala na ich użycie w wymagających warunkach pracy.
Wózek wciągnika jest w stanie poruszać się po torze prostym oraz krzywoliniowym. Zastosowanie zdwojonego napędu z przekładnią planetarną pozwala na bezpośrednie przekazywanie napędu z wału na piastę koła wózka, eliminując potrzebę stosowania zewnętrznej przekładni zębatej.
Uwaga: transport osób w jakikolwiek sposób jest zabroniony.
Opis techniczny:
Wciągniki w wykonaniu „CRANE” przewidziane jako wyposażenie suwnic pomostowych, bramowych i innych. W takim wykonaniu wciągnik wyposażony jest w:
- Silniki mechanizmu jazdy wciągnika z hamulcami
- Silnik mechanizmu podnoszenia z hamulcem
- Tensometryczny ogranicznik udźwigu zasilanie 24VAC
- 2-stopniowy łącznik krańcowy mechanizmu podnoszenia (ograniczenie ruchu góra i dół)
Wciągniki w wykonaniu „SOLO”- niezależny wciągnik, wówczas wyposażony jest on dodatkowo w:
- Szafkę sterowniczą ze sterowaniem stycznikowym – napięcie sterowania 48VAC
- Kasetę sterowniczą z przyciskami i przewodem o długości 5m wpiętą do szafy poprzez złącze przemysłowe – daje to możliwość szybkiego demontażu
- Przerzutowy 1-stopniowy łącznik krańcowy mechanizmu jazdy wciągnika
- Okablowanie wciągnika
Zalety:
- maksymalne zabezpieczenie przed korozją;
- liny nośne ocynkowane o wysokiej wytrzymałości;
- bezpieczne - opracowane na podstawie intensywnych badań;
- spełniają wymagania Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WE oraz normy PN-EN-14492-2+A1.
Znakowanie: indywidualny numer serii, DOR (WLL), rok produkcji.
Dokumentacja: Deklaracja Zgodności CE, instrukcja eksploatacji obsługi i konserwacji.