Hak

System hydraulicznego prostowania wagonów węglarek

Innowacyjne rozwiązanie techniczne do kompleksowego prostowania ścian i obwodzin wagonów-węglarek zaprojektowano dla zwiększenia wydajności oraz bezpieczeństwa prowadzenia procesu wymagającego dużych sił i zaawansowanych narzędzi.

Zapytaj o produkt
Parametry systemu Wartość
Parametry urządzenia 
(gabaryty, nośność, sterowanie, zasilanie, prędkości pracy)   
Zgodnie z wymaganiami
Nr katalogowy GL123548

 

System hydraulicznego prostowania wagonów węglarek

Innowacyjne rozwiązanie techniczne do kompleksowego prostowania ścian i obwodzin wagonów-węglarek zaprojektowano dla zwiększenia wydajności oraz bezpieczeństwa prowadzenia procesu wymagającego dużych sił i zaawansowanych narzędzi.

Proces prostowania ścian i obwodzin wagonów-węglarek to jeden ze stałych elementów konserwacji tych środków transportu węgla i kruszyw. Zaprojektowane i wykonane urządzenie pozwala na prostowanie "na zimno" poszycia metalowego oraz górnych obwodzin wagonów towarowych. Proces realizowany jest z zastosowaniem rozmieszczonych na suportach siłowników hydraulicznych z możliwością zmiany ich pozycji oraz regulacji mocy działania. 

 
CECHY SYSTEMU HYDRAULICZNEGO PROSTOWANIA WAGONÓW

  • konstrukcja stalowa rozwiązania ma gabaryty pozwalające na objęcie jednorazowo całego wagonu - w trakcie procesu prostowania unieruchomiony wagon znajduje się wewnątrz stanowiska i nie wykonuje żadnych ruchów,
  • poszczególne ogniwa konstrukcji zespolono belkami dolnymi, na których posadowione jest torowisko najazdowe dla wagonów, stanowiące integralną część urządzenia,
  • z bocznych stron urządzenia zainstalowano suporty wyposażone w siłowniki hydrauliczne, każdy z indywidualnym sterowaniem, służące do bezpośredniego, mechanicznego prostowania zniekształceń ścian wagonu - każdy z supportów może być przemieszczany w pionie oraz poziomie,
  • do blokowania wagonu oraz do usztywnienia i rozpychania wklęśnięć ścian i obwodziny górnej służy support wewnętrzny, przemieszczany na całej długości wagonu przez motoreduktory,
  • po obu stronach urządzenia znajdują się pomosty obsługowe, zapewniające łatwy dostęp operatorów do prostowanych wagonów,
  • samoistne wtoczenie bądź wytoczenie wagonu przed wycofaniem wszystkich podzespołów w położenia spoczynkowe uniemożliwia blokada mechaniczna,
  • możliwe awaryjne zatrzymanie pracy urządzenia wyłącznikiem STOP
  • sterowanie pracą urządzenia odbywa się z poziomu roboczego (pulpit sterowniczy), support wewnętrzny jest sterowany radiowo
  • możliwość wykonania systemu w różnych konfiguracjach gabarytowych oraz siłowych.

KORZYŚCI Z ZASTOSOWANIA SYSTEMU

  • zwiększenie wydajności procesu prostowania wagonów,
  • zwiększenie dokładności procesu,
  • automatyzacja procesu, poprzez zadanie szeregu czynności w trybie autonomicznym, 
  • kompaktowość - kompleksowy system o dowolnych gabarytach do szybkiej zabudowy i uruchomienia,
  • zwiększenie bezpieczeństwa pracy.

 ZASTOSOWANIE

  • w procesach prostowania ścian i obwodzin wagonów towarowych służących do transportu węgla, skał i kamieni oraz kruszyw,
  • w procesach prostowania zniekształceń konstrukcji stalowych o określonych gabarytach.

 

 

 

Wyślij zapytanie ofertowe

Sprawdź również

Manipulator do badań RTG stali
System manipulatorów z obrotnikiem detali
System technologiczny automatycznego zacierania betonu
System transportu koszy wysokiego składowania
System dźwignikowy
System automatycznego poziomowania ładunku
Omnikierunkowy system transportowy
System manipulatorów trzpieniowych

Zapisz się do newslettera