Pomoc techniczna

Masz jakieś pytania lub
wątpliwości ? Skontaktuj się
z nami.
Pomoc techniczna

Masz jakieś pytania lub
wątpliwości ? Zadzwoń 538 519 019

System GANTRAIL - charakterystyka

Przedsiębiorstwo HAK SP. z o.o. od ponad 20 lat jest wyłącznym polskim dystrybutorem elementów elastycznego mocowania szyn GANTRAIL. Specjalizujemy się doborze elementów, projektowaniu torowisk dźwignicowych oraz ich kompleksowym wykonawstwie. Służymy wsparciem technicznym na kazdym etapie realizacji. 

System elastycznego mocowania szyn GANTRAIL składa się z dwóch podstawowych elementów – klem szynowych (zacisków) oraz podkładek elastycznych. Klemy wyposażono w gwarantujący bezpieczeństwo mechanizm samozaciskowy oraz elastomerowe elementy, zapewniające kontrolowany docisk szyny dla powstrzymania jej nadmiernej migracji.  

Torowiska z wykorzystaniem elementów GANTRAIL mogą być wykonywane w trybie elastycznym (z podkładkami elastycznymi pod szyną) lub półelastycznym (bez podkładek elastycznych pod szyną).

Elementy elastycznego mocowania szyn GANTRAIL 

Klemy spawane, klemy przykręcane, podkładki elastyczne

Klemy występują w dwóch wersjach – sklemy spawane oraz klemy przykręcane, co pozwala na wybór instalacji adekwatnej do istniejącego zapotrzebowania. Wybór pomiędzy zaciskami przykręcanymi oraz spawanymi jest zazwyczaj często oparty na praktyce i preferencjach branżowych. Przykręcane klipsy są ekonomiczne i wygodne, ale przeznaczone są do urządzeń o znacznie niższej nośności. W przemyśle ciężkim, takim jak produkcja stali i aluminium, zwykle stosuje się więc klemy spawane, podczas gdy lżejsze zastosowania, takie jak budynki przemysłowe i magazyny wysokiego składowania, zwykle używają klem mocowanych śrubami. Podkładki elastyczne, lokalizowane pod szyną, również występują w kilku wersjach, dostosowanych do sposobu zamocowania szyny. 

Elastyczny system mocowania szyn - zalety

System Gantrail daje możliwość płynnej regulacji, pozwalając na precyzyjne pozycjonowanie szyn. Zestawienie klem szynowych oraz podkładek elastycznych zostało zaprojektowane tak, by przenosić bardzo duże siły, generowane przez poruszające się dźwignice z pełnym obciążeniem. System jest dostosowany do każdego typu klemy oraz do każdego rodzaju podłoża. Umozliwia spawanie szyn w linię ciągłą oraz budowę troowiska dla urządzeń wyposażonych w rolki boczne mechanizmu jazdy. 

SZTYWNY SPOSÓB MOCOWANIA SZYN

ELASTYCZNY SPOSÓB MOCOWANIA SZYN

  • brak możliwości regulacji położenia szyny
  • udary na złączach szyn
  • nierównomierne zużycie główki szyny
  • wysoka koncentracja naprężeń pod stopą szyny
  • przedwczesne zużycie szyny
  • odkształcenie główki szyny
  • szybkie zmęczenie belek podsuwnicowych
  • możliwość bezstopniowej regulacji położenia szyny
  • znacznie zmniejszenie drgań i wibracji 
  • zmniejszenie hałasu
  • redukcja naprężeń pod stopą szyny
  • zwiększona odporność na  obciążenia zmęczeniowe
  • eliminacja procesu zużycia podłoża
  • wydłużony resurs toru oraz mechanizmu jazdy

Montaż torowiska w systemie GANTRAIL

Wyślij zapytanie ofertowe

Nazwa firmy:
Imię i nazwisko: *
Adres:
Telefon:*
E-mail: *
NIP: *
Treść wiadomości:
* Akceptuję Politykę Prywatności. (Przeczytaj uważnie dokument, w którym zawarte są dodatkowe, szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych. Wyrażenie przez Ciebie akceptacji na treść Polityki Prywatności jest niezbędne do wysłania wiadomości przy pomocy formularza). Polityka prywatności .

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HAK sp. z o.o. ul. Jerzmanowska 8f, 54-519 Wrocław, REGON: 008088313, prowadzącą serwis internetowy „hak.com.pl”, w celu: świadczenia przez HAK sp. z o.o. zamówionych przeze mnie usług oraz produktów, a także na przekazywanie danych innym pośrednikom wyłącznie w związku z zamówionymi usługami i w celu wykonania umowy. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne i że przysługuje mi prawo dostępu do treści informacji oraz ich poprawienia. Oświadczam że mam ukończone 13 lat. Na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych informujemy, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego towarów i usług (w tym na używanie w kontaktach ze mną telekomunikacyjnych urządzeń końcowych) przez HAK sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 8f (54-519), REGON 008088313, NIP 8940004191, prowadzącą serwis internetowy " e-hak24.pl ", a także na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne i że przysługuje mi prawo dostępu do treści informacji oraz ich poprawienia. Niniejsza zgoda jest fakultatywna, ale w razie braku jej wyrażenia nie będziemy mogli informować Cię o nowych promocjach i ofertach.




 SUWNICA

Pomostowa

Bramowa

1-dźwigarowa

2-dźwigarowa

Chwytakowa

Hakowa

Inne:

PARAMETRY SUWNICY:

Udźwig

[kg]

Masa suwnicy

[kg]

Prędkość jazdy

[m/s]

Liczba suwnic na torze

Grupa natężenia pracy

Lekka

Średnia

Ciężka

Liczba kół w czołownicy

Rozstaw kół w czołownicy

[mm]

OBCIĄŻENIA KÓŁ

Maks. poziome

[kN]

Maks. pionowe

[kN]

TYP SZYNY

A mm

B mm

C mm

PARAMETRY TORU

Stan toru

Nowy tor

Remont toru

Rodzaj belki podsuwnicowej (struktura podłoża)

Stalowa

Betonowa

Długość toru

[mm]

Ilość szyn

Szerokość dźwigara bądź blachy czołowej na której spoczywa szyna

[mm]

Wysokość główki szyny od poziomu roboczego

[mm]

Rozstaw osi szyn

[mm]

Rozstaw osi skrajnych kół w czołownicy

[mm]

Szerokość bieżni tocznej koła

[mm]

Boczne rolki prowadzące

Tak

Nie

Podparcie szyny

Ciągłe

Członowe

ŚRODOWISKO

Wewnątrz

Na zewnątrz

Korozja

Wilgotne

Oleje i smary



 

 

System Gantrail daje możliwość płynnej regulacji, pozwalając na precyzyjne pozycjonowanie szyn. Zestawienie klem szynowych oraz podkładek elastycznych zostało zaprojektowane tak, by przenosić bardzo duże siły, generowane przez poruszające się dźwignice z pełnym obciążeniem.