Wyszukiwarka:
Home » Produkty » Torowiska dźwignic » Elastyczny system mocowania szyn GANTRAIL
Pomoc techniczna

Masz jakieś pytania lub
wątpliwości ? Skontaktuj się
z nami.

KLEMY SPAWANE

Seria 1 (NOWOŚĆ), 2 oraz 9 – mocowane do podłoża poprzez przyspawanie dolnej części klemy, górna natomiast mocowana jest za pomocą mocującej śruby młoteczkowej. Klemy tej serii mają większą wytrzymałość i stosowane są zwykle tam, gdzie występują ciężkie warunki eksploatacji oraz duże obciążenia.
Wszystkie klemy posiadają gumowe noski, umożliwiające wywarcie kontrolowanego nacisku na szynę. Rozmiar noska dobierany jest na podstawie charakterystyki klemy i szyny. Noski zapewniają odpowiedni docisk szyny do podłoża, uniemożliwiając przedostawanie się zanieczyszczeń pod szynę oraz zapobiegając przesuwaniu się szyny wzdłuż toru. Gumowy element pozwala również na niewielkie podnoszenie się szyny wskutek czołowej fali powstającej w szynie podczas jazdy dźwignicy po torze, redukując tym samym poziom obciążeń zmęczeniowych.

KARTY TECHNICZNE PRODUKTÓW (download):


KLEMA 1116/15
NOWOŚĆ 
 

KLEMA 1120/21
NOWOŚĆ 
 

KLEMA 1216/15
NOWOŚĆ 
 

KLEMA 1220/21
NOWOŚĆ  
 

KLEMA 2119/15
  
 

KLEMA 2219/20

 

 
KLEMA 9112/08
 



KLEMY PRZYKRĘCANE

Seria 3000 – Optymalna pod względem techniczno-ekonomicznym. Popularna seria stosowana do lżejszych aplikacji.
Wszystkie klemy posiadają gumowe noski, umożliwiające wywarcie kontrolowanego nacisku na szynę. Rozmiar noska dobierany jest na podstawie charakterystyki klemy i szyny. Noski zapewniają odpowiedni docisk szyny do podłoża, uniemożliwiając przedostanie się zanieczyszczeń pod szynę oraz zapobiegając przesuwaniu się szyny wzdłuż toru. Gumowy element pozwala również na niewielkie podnoszenie się szyny wskutek czołowej fali powstającej w szynie podczas jazdy dźwignicy po torze redukując tym samym poziom obciążeń zmęczeniowych.

KARTY TECHNICZNE PRODUKTÓW (download):


KLEMA 3116/10

KLEMA 3120/15

PRZEKŁADKI ELASTYCZNE

Przekładki rozkładają obciążenie pochodzące od kół na całą powierzchnię znajdującą się pod szyną. W ten sposób następuje redukcja nacisków nawet do 50%. Wpływa to korzystnie na lokalne naprężenia, które są przyczyną wielu problemów związanych z eksploatacją torowisk np. utraty liniowości toru, spadania kół z szyn, zużycia bocznej strony główki szyny itp.

KARTY TECHNICZNE PRODUKTÓW (download):

                PRZEKŁADKI CZŁONOWE MK II                       PRZEKŁADKI CIĄGŁE VIII
Wyślij zapytanie ofertowe

Nazwa firmy:
Imię i nazwisko: *
Adres:
Telefon:*
E-mail: *
NIP: *
Treść wiadomości:
* pola wymagane

Elastyczny system mocowania szyn GANTRAIL


Torowiska na podłożu betonowym


Elementy 
systemu elastycznego mocowania szyn


Projekty


Montaż


Formularz doboru elementów systemu
mocowania szyny