Torowiska na podłożu z tłucznia
Przedsiębiorstwo HAK Sp. z o.o. oferuje projektowanie i wykonawstwo torowisk poddźwignicowych na podłożu z tłucznia, przystosowanych do pracy suwnic, żurawi, platform transportowych, wciągników i wciągarek. Nasze torowiska wykonujemy z materiałów najwyższej jakości oraz z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Gwarantujemy wysoką odporność torowisk na obciążenia generowane przez dźwignice oraz ich długoletnią trwałość.
Oferujemy również ekspertyzy, pomiary, a także remonty i modernizacje torowisk dźwignicowych na podłożu z tłucznia. Zdobyte doświadczenie oraz zespół specjalistów umożliwiają nam wykonanie bądź modernizację torowisk o wysokich wymaganiach, w trudnych warunkach użytkowych, w zakładach z rozbudowaną infrastrukturą.
Projektujemy oraz wykonujemy:
- torowiska na podłożu z tłucznia w systemie elastycznego mocowania szyn.
- torowiska na podłożu z tłucznia w systemie półelastycznego mocowania szyn,
- torowiska na podłożu z tłucznia w systemie sztywnego mocowania szyn,
- podtorza suwnic oraz innych urządzeń dźwignicowych - konstrukcje wsporcze, podbudowy, estakady itp.
Torowiska na podłożu stalowym - przykłady realizacji
Projekty torowisk na podłożu z tłucznia
Przedsiębiorstwo HAK Sp. z o.o. oferuje usługę projektowania torowisk na podłożu betonowym. Przygotowujemy projekty pod własne realizacje, wspieramy również działania projektantów i rzeczoznawców we wszelkich działaniach tak, aby zapewnić bezproblemową eksploatację torowiska na długie lata.
Montaż torowisk na podłożu z tłucznia
Tolerancje wymagane przy montażu szyn sa znacznie węższe niż przy montażu belek podsuwnicowych. Szyny mogą i powinny być łączone poprzez zespawanie w linię ciagłą określonymi metodami, innymi niż techniki stosowane do spawania stali konstrukcyjnych. Specjalistyczna znajomość technik montażu daje gwarancję na efektywne, bezproblemowe korzystanie z torowisk na wiele lat. Dopracowany projekt, wysoko wykwalifikowana kadra oraz odpowiednie materiały i sprzęt umożliwiają nam świadczenie kompleksowych usług montażu torowisk dźwignicowych na podłożu betonowym.
Metody mocowania szyn na podłożu z tłucznia
Rozróżnia się trzy rodzaje podkładów stosowanych na podbudowie z tłucznia: podkłady drewniane. podkłady żelbetowe oraz podkłady strunobetonowe. Szyny są montowane do podkładów na dwa sposoby:
- Pierwszą, zaprezentowaną na przekroju, a zarazem najczęściej stosowaną metodą jest mocowanie szyny z zastosowaniem przytwierdzeń śrubowych.
- Drugą metodą jest mocowanie szyny z zastosowaniem łapek sprężystych.
SUWNICA |
Pomostowa |
|||
Bramowa |
||||
1-dźwigarowa |
||||
2-dźwigarowa |
||||
Chwytakowa |
||||
Hakowa |
||||
Inne: |
||||
PARAMETRY SUWNICY: |
Udźwig |
[kg] |
||
Masa suwnicy |
[kg] |
|||
Prędkość jazdy |
[m/s] |
|||
Liczba suwnic na torze |
||||
Grupa natężenia pracy |
Lekka |
|||
Średnia |
||||
Ciężka |
||||
Liczba kół w czołownicy |
||||
Rozstaw kół w czołownicy |
[mm] |
|||
OBCIĄŻENIA KÓŁ |
Maks. poziome |
[kN] |
||
Maks. pionowe |
[kN] |
|||
TYP SZYNY |
A mm |
|||
B mm |
||||
C mm |
||||
PARAMETRY TORU |
Stan toru |
Nowy tor |
||
Remont toru |
||||
Rodzaj belki podsuwnicowej (struktura podłoża) |
Stalowa |
|||
Betonowa |
||||
Długość toru |
[mm] |
|||
Ilość szyn |
||||
Szerokość dźwigara bądź blachy czołowej na której spoczywa szyna |
[mm] |
|||
Wysokość główki szyny od poziomu roboczego |
[mm] |
|||
Rozstaw osi szyn |
[mm] |
|||
Rozstaw osi skrajnych kół w czołownicy |
[mm] |
|||
Szerokość bieżni tocznej koła |
[mm] |
|||
Boczne rolki prowadzące |
Tak |
|||
Nie |
||||
Podparcie szyny |
Ciągłe |
|||
Członowe |
||||
ŚRODOWISKO |
Wewnątrz |
|||
Na zewnątrz |
||||
Korozja |
||||
Wilgotne |
||||
Oleje i smary |
Torowiska na podłożu z tłucznia
Przedsiębiorstwo HAK Sp. z o.o. oferuje projektowanie i wykonawstwo torowisk poddźwignicowych na podłożu z tłucznia, przystosowanych do pracy suwnic, żurawi, platform transportowych, wciągników i wciągarek. Nasze torowiska wykonujemy z materiałów najwyższej jakości oraz z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Gwarantujemy wysoką odporność torowisk na obciążenia generowane przez dźwignice oraz ich długoletnią trwałość.
Oferujemy również ekspertyzy, pomiary, a także remonty i modernizacje torowisk dźwignicowych na podłożu z tłucznia. Zdobyte doświadczenie oraz zespół specjalistów umożliwiają nam wykonanie bądź modernizację torowisk o wysokich wymaganiach, w trudnych warunkach użytkowych, w zakładach z rozbudowaną infrastrukturą.
Projektujemy oraz wykonujemy:
- torowiska na podłożu z tłucznia w systemie elastycznego mocowania szyn.
- torowiska na podłożu z tłucznia w systemie półelastycznego mocowania szyn,
- torowiska na podłożu z tłucznia w systemie sztywnego mocowania szyn,
- podtorza suwnic oraz innych urządzeń dźwignicowych - konstrukcje wsporcze, podbudowy, estakady itp.
Torowiska na podłożu stalowym - przykłady realizacji
Projekty torowisk na podłożu z tłucznia
Przedsiębiorstwo HAK Sp. z o.o. oferuje usługę projektowania torowisk na podłożu betonowym. Przygotowujemy projekty pod własne realizacje, wspieramy również działania projektantów i rzeczoznawców we wszelkich działaniach tak, aby zapewnić bezproblemową eksploatację torowiska na długie lata.
Montaż torowisk na podłożu z tłucznia
Tolerancje wymagane przy montażu szyn sa znacznie węższe niż przy montażu belek podsuwnicowych. Szyny mogą i powinny być łączone poprzez zespawanie w linię ciagłą określonymi metodami, innymi niż techniki stosowane do spawania stali konstrukcyjnych. Specjalistyczna znajomość technik montażu daje gwarancję na efektywne, bezproblemowe korzystanie z torowisk na wiele lat. Dopracowany projekt, wysoko wykwalifikowana kadra oraz odpowiednie materiały i sprzęt umożliwiają nam świadczenie kompleksowych usług montażu torowisk dźwignicowych na podłożu betonowym.
Metody mocowania szyn na podłożu z tłucznia
Rozróżnia się trzy rodzaje podkładów stosowanych na podbudowie z tłucznia: podkłady drewniane. podkłady żelbetowe oraz podkłady strunobetonowe. Szyny są montowane do podkładów na dwa sposoby:
- Pierwszą, zaprezentowaną na przekroju, a zarazem najczęściej stosowaną metodą jest mocowanie szyny z zastosowaniem przytwierdzeń śrubowych.
- Drugą metodą jest mocowanie szyny z zastosowaniem łapek sprężystych.
SUWNICA |
Pomostowa |
|||
Bramowa |
||||
1-dźwigarowa |
||||
2-dźwigarowa |
||||
Chwytakowa |
||||
Hakowa |
||||
Inne: |
||||
PARAMETRY SUWNICY: |
Udźwig |
[kg] |
||
Masa suwnicy |
[kg] |
|||
Prędkość jazdy |
[m/s] |
|||
Liczba suwnic na torze |
||||
Grupa natężenia pracy |
Lekka |
|||
Średnia |
||||
Ciężka |
||||
Liczba kół w czołownicy |
||||
Rozstaw kół w czołownicy |
[mm] |
|||
OBCIĄŻENIA KÓŁ |
Maks. poziome |
[kN] |
||
Maks. pionowe |
[kN] |
|||
TYP SZYNY |
A mm |
|||
B mm |
||||
C mm |
||||
PARAMETRY TORU |
Stan toru |
Nowy tor |
||
Remont toru |
||||
Rodzaj belki podsuwnicowej (struktura podłoża) |
Stalowa |
|||
Betonowa |
||||
Długość toru |
[mm] |
|||
Ilość szyn |
||||
Szerokość dźwigara bądź blachy czołowej na której spoczywa szyna |
[mm] |
|||
Wysokość główki szyny od poziomu roboczego |
[mm] |
|||
Rozstaw osi szyn |
[mm] |
|||
Rozstaw osi skrajnych kół w czołownicy |
[mm] |
|||
Szerokość bieżni tocznej koła |
[mm] |
|||
Boczne rolki prowadzące |
Tak |
|||
Nie |
||||
Podparcie szyny |
Ciągłe |
|||
Członowe |
||||
ŚRODOWISKO |
Wewnątrz |
|||
Na zewnątrz |
||||
Korozja |
||||
Wilgotne |
||||
Oleje i smary |