Pomoc techniczna

Masz jakieś pytania lub
wątpliwości ? Skontaktuj się
z nami.
Pomoc techniczna

Masz jakieś pytania lub
wątpliwości ? Zadzwoń 538 519 019

Torowiska na podłożu betonowym 

Przedsiębiorstwo HAK Sp. z o.o. oferuje projektowanie i wykonawstwo torowisk poddźwignicowych na podłożu betonowym, przystosowanych do pracy suwnic, żurawi, platform transportowych, wciągników i wciągarek.Nasze torowiska wykonujemy z materiałów najwyższej jakości oraz z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Gwarantujemy wysoką odporność torowisk na obciążenia generowane przez dźwignice oraz ich długoletnią trwałość.

Oferujemy również ekspertyzy, pomiary, a także remonty i modernizacje torowisk dźwignicowych na podłożu betonowym. Zdobyte doświadczenie oraz zespół specjalistów umożliwiają nam wykonanie bądź modernizację torowisk o wysokich wymaganiach, w trudnych warunkach użytkowych, w zakładach z rozbudowaną infrastrukturą.

Projektujemy oraz wykonujemy:

  • torowiska na podłożu betonowym w systemie elastycznego mocowania szyn.
  • torowiska na podłożu betonowym w systemie półelastycznego mocowania szyn,
  • torowiska na podłożu betonowym w systemie sztywnego mocowania szyn,
  • podtorza suwnic oraz innych urządzeń dźwignicowych - konstrukcje wsporcze, podbudowy, estakady itp.

Torowiska na podłożu betonowym - przykłady realizacji

Projektowanie torowisk na podłożu betonowym

Przedsiębiorstwo HAK Sp. z o.o. oferuje usługę projektowania torowisk dźwignicowych na podłożu betonowym. Przygotowujemy projekty pod własne realizacje, wspieramy również działania projektantów i rzeczoznawców we wszelkich działaniach tak, aby zapewnić bezproblemową eksploatację torowiska na długie lata. 

Montaż torowisk na podłożu betonowym

Tolerancje wymagane przy montażu szyn sa znacznie węższe niż przy montażu belek podsuwnicowych. Szyny mogą i powinny być łączone poprzez zespawanie w linię ciagłą okręślonymi metodami, innymi niż techniki stosowane do spawania stali konstrukcyjnych. Specjalistyczna znajomość technik montażu daje gwarancję na efektywne, bezproblemowe korzystanie z torowisk na wiele lat. Dopracowany projekt, wysoko wykwalifikowana kadra oraz odpowiednie materiały i sprzęt umożliwiają nam świadczenie kompleksowych usług montażu torowisk dźwignicowych na podłożu betonowym. 

Elastyczne mocowania szyn na podłożu betonowym

Elastyczne mocowanie szyn na podłozu betonowym realizaowane jest z zastosowaniem systemu elastycznego mocowania szyn GANTRAIL. Rysunek poniżej przedstawia dwa zasadnicze sposoby mocowania szyn na podłożu betonowym:

  • Pierwszy po lewej stronie przy użyciu klem mocowanych do stalowej podkładki poprzez przyspawanie dolnej części klemy.
  • Drugi sposób polega na przykręceniu klem do podłoża poprzez kotwy zamocowane w fundamencie lub przez przyspawane do stalowej podkładki gwintowanej szpilki.

Alternatywą, stosowaną zależnie od środowiska, nacisków kół oraz temperatur, jest rozwiązanie bez przekładki elastycznej. Uzupełnieniem tej metody jest zastosowanie specjalnych mas służących do wypełnienia przestrzeni pomiędzy wypoziomowaną blachą ciągłą lub pojedynczymi podkładkami stalowymi a podłożem. 

 

Wyślij zapytanie ofertowe

Nazwa firmy:
Imię i nazwisko: *
Adres:
Telefon:*
E-mail: *
NIP: *
Treść wiadomości:
* Akceptuję Politykę Prywatności. (Przeczytaj uważnie dokument, w którym zawarte są dodatkowe, szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych. Wyrażenie przez Ciebie akceptacji na treść Polityki Prywatności jest niezbędne do wysłania wiadomości przy pomocy formularza). Polityka prywatności .

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HAK sp. z o.o. ul. Jerzmanowska 8f, 54-519 Wrocław, REGON: 008088313, prowadzącą serwis internetowy „hak.com.pl”, w celu: świadczenia przez HAK sp. z o.o. zamówionych przeze mnie usług oraz produktów, a także na przekazywanie danych innym pośrednikom wyłącznie w związku z zamówionymi usługami i w celu wykonania umowy. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne i że przysługuje mi prawo dostępu do treści informacji oraz ich poprawienia. Oświadczam że mam ukończone 13 lat. Na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych informujemy, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego towarów i usług (w tym na używanie w kontaktach ze mną telekomunikacyjnych urządzeń końcowych) przez HAK sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 8f (54-519), REGON 008088313, NIP 8940004191, prowadzącą serwis internetowy " e-hak24.pl ", a także na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne i że przysługuje mi prawo dostępu do treści informacji oraz ich poprawienia. Niniejsza zgoda jest fakultatywna, ale w razie braku jej wyrażenia nie będziemy mogli informować Cię o nowych promocjach i ofertach.




 SUWNICA

Pomostowa

Bramowa

1-dźwigarowa

2-dźwigarowa

Chwytakowa

Hakowa

Inne:

PARAMETRY SUWNICY:

Udźwig

[kg]

Masa suwnicy

[kg]

Prędkość jazdy

[m/s]

Liczba suwnic na torze

Grupa natężenia pracy

Lekka

Średnia

Ciężka

Liczba kół w czołownicy

Rozstaw kół w czołownicy

[mm]

OBCIĄŻENIA KÓŁ

Maks. poziome

[kN]

Maks. pionowe

[kN]

TYP SZYNY

A mm

B mm

C mm

PARAMETRY TORU

Stan toru

Nowy tor

Remont toru

Rodzaj belki podsuwnicowej (struktura podłoża)

Stalowa

Betonowa

Długość toru

[mm]

Ilość szyn

Szerokość dźwigara bądź blachy czołowej na której spoczywa szyna

[mm]

Wysokość główki szyny od poziomu roboczego

[mm]

Rozstaw osi szyn

[mm]

Rozstaw osi skrajnych kół w czołownicy

[mm]

Szerokość bieżni tocznej koła

[mm]

Boczne rolki prowadzące

Tak

Nie

Podparcie szyny

Ciągłe

Członowe

ŚRODOWISKO

Wewnątrz

Na zewnątrz

Korozja

Wilgotne

Oleje i smary